zelis31 ısrarla emzirmeye devam edin, tam o aylarda meme reddimiz başladı, bebeğime tek bakıyordum sıfır destekle olduğum için depresyondaydım, üstüne pek düşemedim, zar zor sağarak devam ettim, 3-4 aylık felandı daha da asla emmedi, şimdi tutmazsa bir daha asla tutmuyorlar, emzirme danışmanlarından destek aldım, 3. ay sonrası farkındalıkları iyice arttığı için istemiyorlar demişti, gerçekten öyle oldu