Melisssss1994 20+3 üz, son 3-4 haftadır aşırı bi bel ağrısı var , otururken belime yastık koymadan oturamıyorum, Dr lar ve tecrübeli annelerin dediklerine göre gün içinde ara sıra uzan diyorlar , işin komik tarafı şu anda bile belimde yastık var 🤦🏻♀️