fasulyeninnannesi tansiyonu dinlenip ölçün bazen bana da öyle oluyor, ikili test yaptırdığımda damarlarda direnç çıkmıştı tansiyon da o an yüksek olunca preeklampsi olabilir diye coraspin başlattılar o yüzden her gün tansiyon ölçüyorum bende arada idrar tahlili alıp protein bakıyorlar var mı yok mu diye, siz de dinlenin en az 10 15 dk öyle ölçün günde mümkünse 3 4 kez kontrol etmek gerekiyor, ama protein çıktı diye de kesin gebelik zehirlenmesi olacak diye bi şey yok siz kontrolü elden bırakmayın sadece