Merrriiii ya benim de doktorum çok yoğun bir doktor bişeyler kaçırıyor mu diye soru işareti oluyor 3 dk da hemen oldu bitti hadi güle güle modunda yoğunluktan dolayı.. benim de iki transferim kimyasal oldu kimyasalın sebeplerinden biri de implantasyon penceresinin kayması 🙁 ama işte en büyük görev yine embriyoda embriyo sıkıntılıymış diyip geçiyorlar hep