bahbet 14 haftalık hamileyim acaba yeni 2. Trumestere girdim diye mi böyle halsizlik ve uyku var ve acikiyorum yine uyumaya başladım ve bulantım oluyo baslardaki gibi aynı anlayamadım bı turlu enerjik olamadım benim gibi olan var mı 🥲🥲
sudeli4 bahbet bende 13 haftalık ama ilk günler nasılsam aynıyım ben bulantı kusma halsizlik yorgunluk hiç bsey yapmama istediği 😢 uyku hali bu ara Benmde çok
Kdz bahbet yaa ikinci trimesterde de mi geçmeyecek çok halsiziim basım ağrıyo bulantı hiç geçmiyor istah yok çok yorgunum ilk oglumda 16. Haftada geçmişti o zamanı bekliyorum daha iki hafta var 16. Haftaya da bir gün iyiyim diğer günler kötü ya 🫠🫠 geçsin artık bi an önce 😔
eed21 Benim hamilelik resmen 2. Trimester da şahlandı 11. Haftadan sonra iyice zorlandım 18 19 a kadar sonra biraz sakinler gibi oldu bir kaç haftadır yine var 27 haftayim su ab
gulo21_ 22 haftadayim düşün herşey aynı devam ediyor bulantı kusma vs herşey aynı bazılarında düzelme oluyormus ama
Merich Ya ben çok iyiydim ama 20-21 haftadan sonra bir şeyler oldu. Aniden ellerim uyuşuyor bayılır gibi oluyorum. Beynim sıvılaştı resmen düşünemiyorum unutuyorum her şeyi son 3 ayı düşünemiyorum