nrybysk eminesarya canım boşa ağrı kesici alma mide ağrısına hiç faydası yok bende gastrit var sürekli yaşıyorum az da olsa gaviscon işe yarıyor yoksa şu an ılık süt içebilirsin yavaş yavaş o da hafifletiyor bir de yeşil elma kabuğuyla ye
ylnydgd eminesarya parol mide ağrısına bir şey yapamaz nöbetçi eczane bulup alın ya da sabaha kadar dayanın şu an başka bir şeyin geçirmesi pek mümkün değil. Bi süredir midemden rahatsızım maalesef biliyorum süreci lanet bi ağrı. Muz da deneyebilirsiniz