esradem
Merhaba 39. Haftayı yeni geçiyorum ve doktorum bana bu sulandırıcı iğneyi verdi. Bebek hareketleri içinmiş. Her gün bir tane kol veya bacaktan vuracakmışım. Daha oncesinde bebeğin harekrtlerinde azalma var demiştim sonra nst filan bakınca normal herşey dedik bende daha iyi takip ediyorum ve normal hateketleri şuan. Son haftam olduğu için kullanmama gerek var mı bilemedim. Benim gibi son haftasında kullanan oldu mu genelde son günlerde bu iğne zaten bırakılıyormuş benim açılmam yok ama son zamanlarım olduğu için ne zaman ne olacağı belli değil kullanmam ne derece anlamlı. Bir de kan hapı da kullanıyorum şuan.