Bugün 33+4 günlüğüz doktor kontrolüm vardı bebegin kilosu 2150 olduğunu söyledi sonra karın bölgesinin geriden geldiğini söyledi bende tedirgin oldum 2.hamileligim
1.hamileligim de bebeğin kilosunu sordu 2780 di demekki sen küçük doguryon dedi başına böyle bişey gelen var mı acaba ?