Arkadaşlar bu 2. Gebeliğim diğeride malesef 2.ayinda düşükle sonuçlandı şuan yine gebeyim 2 aylık hafif bir kanama başladı kendi doktorum yoktu acilde başka doktora gittim kalp atışı var kanama alanı görünüyor ama eskimi yenimi bilemem dedi düşük ilacı yazdı ama bu doktora güvenip alamıyorum napsam sizce ilk bakinca ikiz dedi yok pardon tek falan dedi baya saçmaladı 2 saattir hiç kan yok