_eeliff kızımda şehir hastanesi yoktu SSK ya gidiyordum ileri haftası olanları önce ebeler emzirme eğitimi veriyorlardı sonra klasik kilo tansiyon ölçümü en son nst çektirip Dr a gidiyorduk değerlendirme yapıyordu burası da muhtemelen öyledir,son aylarda normal randevu al gel seni bankodan yönlendirirler zaten