Gozyyy kahverengi leke sıkıntı olmuyor ilk zamanlar bebek yerlestgnden dolayı fakat pembe ve kırmızı tehlikeli olablr sen yinede en kısa zamanda doktoruna görün canım bendede olmustu ertesi gün hemen gittm doktor baktı ona göre serum ve iğne yaptrdı bana