30 hafta olmam gerek ama 27 çıktı bebek suyu az hareket az tansiyon 14 9 gebelik zehirlenmesi yaşıyorsun dedi.Nts bağlandı hareket düzene girince çıkarıldı.tansiyon düzeldi . magnezyum takviyesi yapiliyo .bebek 1120 Gr dendi .Ciğer. Gelistirici vuruldu
Basina böyle bişe gelen var mı endişeliyim ne olucak