4567788 ay yazdıklarınızı okudum, ben olsam çoktaann değiştirmiştim ve değiştirdimde 😅 asslaaa çekemem, zaten hormonlarım tavandı o dönemde, gittim başka bi doktorda miissler gibi doğurdum, ebeler çok iyiydi, bebeğimden daha çok bana bebekmişim gibi davrandılar, Allah hepsinden razı olsun, o yüzden kendinizi zorunda hissetmeyin, doktorda garanti bana gelecek gözüyle baktığı için canının istediği gibi davranabileceğini zannediyor 🥲 son dakika güzel bi gol atın şok olsun ahdjjdjd 😂