kif öncelikle ilk doğumunuz neden sezeryan oldu tabiki bu önemli , sonra c/s olalı kaç yıl oldu . Her şey olumluysa denenenilir demek . Doğum esnasında daha sıkı takip oluyo Ssvd olduğu için , en ufak riskte doktor ve hasta karar veriyo . En önemlisi doktora güven bence. 7 yıl önce Ssvd yapmıştım inşallah bu gebeliğimde de Ssvd istiyorum . Her şeyden önemlisi sağlık tabiki sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alalım 🙏