busra1596 Arkadaşlar merhaba yarın kontrole gitmek istiyorum en son 20 Aralık ta kan vermiştim 4200 betam çıkmıştı Vajinal baktırmak istemiyorum karından usg ile kese görünür mü sizce
orkidemm_ busra1596 4+3 te vajinadan görülmüştü benim fakat karından 5. Haftadan itibaren gözükür zaten betanda uygun buna
deletedmom43191 busra1596 kac betada görünür net bilmiyorum fakat 6 haftada bebek kese görünüyor genelde
Semra_ayzit busra1596 inanın çok net hatırlamıyorum şöyle tüp bebek için transfer olmuştum 3. Haftada kese için gittim görür müyüz dedim doktor dedi artı 2 hafta ekliyoruz görürüz.. gördükte. Şuan 24 haftalık
busiyaa orkidemm_ bende o civardayım küçük bişey göründü dedı acaba küçük olan kese mi dir:) 1522 bta
irem0902 busra1596 4+4 de karından kese görünmüştü. Bugün 5+4 yolk kesesi görüldü haftaya kalp atışı duyulur dedi