elam11 30 haftalık oldum 2 haftadan beri çok sık sertleşme oluyo ağrıda oluyo tabi bu durumu yaşayan varmı
queenofrose elam11 çocuk toplanıyor olabilir. Benm öyle oluyor. Ağrı sızı yoksa ve o kasılmalar düzenli değilse sorun değil bnce
Fatma_furkan1996 elam11 son 3 gündür bende yaşıyorum bu durumu sürekli toparlanıyor baya sertleşiyor karnım da ama bu normal bir durum bence korkma sakın
winnie_the_pooh 29+3 teyim bende de devamlı oluyor gün içinde. 4-5 kez belki daha fazla. Haftalardır böyle. Doktor normal dedi. Yalancı kasılmalar olabilir sizinkide