Hayat123 Kızlar göbekteki cizgi genellikle gebeligin gec döneminde ortaya cıkar diye biliyorum ama gecen gün bendede o cizgiyi farkettim ama hamile degilim bu bir belirti olabilirmi
Badesmom 2. Trimestarda hcgnin en tavan olduğu zamanlar çıkıyor hiç çıkmayanda var en başında çıkanı pek duymadım test yaptırın
Hayat123 Badesmom daha adetime 3 gün var aralıkta bir kaybım oldu o yüzden biraz korkuyor gibiyim adet günü yapmayı düşünüyorum belki bir ihtimal yaşayan vardır diye düşündüm ☺️
Badesmom Hayat123 Allah gönlünüze göre versin inşallah bende 2 gün kala öğrenmiştim inşallah en güzel müjdeyi almak nasip olur