hzlerbs merhaba yakın zamanda benimde gebeliğim sonlandı, normal doğum gibi ilerledi süreç, önce vajinal ve ağızdan olacak şekilde hap verildi zamanla sancı başladı 4 saat arayla hap verildi ilk 2 ilaçta sancım yoktu 3. İlaçtan sonra yavaş yavaş sancım geldi gecesinde bebeğim doğdu. Bebek doğmadan önce ki 1 saat içinde sancı arttı sonra zaten doğdu endişelenmeyin zorlayıcı bir süreç olmuyor benim ilk bebeğim olmasına rağmen süreç yinede hızlı ilerledi. Zaten insan kalbinin acısından vücudundaki acıyı anlayamıyor. Allah yardımcınız olsun acınızı hafifletsin. Allah bu süreci size kolaylaştırsın inşallah