annebaru Ben enerjiye çok inanıyorum. Neyi çok düşünüp korkarsa insan başına gelme ihtimali bi o kadar artar. Bu yüzden güzel düşünüp, güzel olacağına inanmak lazım. Bence hiç okumayın, ben öyle yapıyorum hassas içerik tagli başlıklara hiç girmiyorum. Güzel düşünün güzel olsun, sağlıkla gelsin bebişler👼🏻