Kizlar selamlar,
Su anda 6+5 haftalığım uyugulamaya göre, doktoruma görede 7. Ikinci gebeliğim.
Daha dün çok kilo almışımdır diyerekten tartiya çiktim ve 2 kilo kaybettiğimi gördüm (bulantı, kusma ve iştahsızlık var), fakat göbeğim hiç kaybettiğim 2 kiloya göre uygun değil 😅
Bu göbek bebek olabilirmi ?
Ikinci gebelikte daha çabuk belli oluyormuş sanırımm..
İkinci gebeliğini yaşayan annelerim beni aydınlatabilir misiniz ? 😂🫶🏼