Selam kızlar, sürekli gittiğim doktor bebeğin fl boyu 1 hafta geriden geliyor dedi. Sonra bir de devlete gittim orada da 25.haftamda Fl 25+1 yazılmış. 26.haftamda tekrar randevum vardı bu sefer Fl 24+6 yazmışlar. Bebeğin boyu kısalabilir mi? Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Bir de Fl düzelmez mi? Yaşayan varsa lütfen yardımcı olsun.