rumeysa_ttkrky16 Nasıl gidiyo hanımlar hersey yolundami neler yapıyorsunuz hangi vitaminleri içiyorsunuz
atesvesu rumeysa_ttkrky16 21+6 haftaligiz bu gece 22+0 oluyoruz 🫠 1 hafta daha yaklaşıyorum bebeğime 🤲🐣 kasik ve bel ağrım var vitamin ve coraspirin magnezyum kullanıyorum kan ilacı kullanmıyorum kanım düşmüş ama o ilacı kullanmak benim için zulüm 🤢
beyzzsenturkkk rumeysa_ttkrky16 18 haftalık hamileyim. multivitamin + demir+ kan ilaçları kullanıyorum sadece. 26 mayıs gibi doğum gösteriyor. ikinci kızıma hamileyim 16da cinsiyeti öğrendik. 2 gündür hastayım dökülüyorum boğazlarım gözlerim şiş umarım çabuk atlatırım 3 yasında bir kızım var onunla ilgilenmek zor oluyor.
PapatiA rumeysa_ttkrky16 20olduk bugün , corasprin decavit devit magnezyum kullanıyorum , ayrıntılı beklıyoruz
cizgilidefter rumeysa_ttkrky16 selamlar 🥰 demir hapı, d vitamini, magnezyum ve elenatal2 kullanıyorum her gün. 23 deyiz çok hızlı geçiyor zaman 😍 çok heyecanlı. Nisan 11 gibi gözüküyor doğum
Sevda_98 19+1 den selamlar. Hiç agirlasdim simdiden, ağrılarım çok oluyor tonus ağrısı. Bel ağrısı. Burun tıxanıklığı. Maqnezium, demir ve tonus ilaçları alıyorum.
rumeysa_ttkrky16 atesvesu coraspirin ne için içiyorsunuz bende ecopirin kullanıyorum tansiyonum en yüksek 14 olaniliyo geçmiş olsun 3. Gebeleik benim inslkah kolay atlatırız hepimiz bu süreçleri:)
nnuurrie mervesdoruk bende Şuan 20+4 deyim yakınz aynıyız hatta cinsiyeti netleşmedi henüz sizin belli mi
senemtolga 17+2 oğluşum ❤ iyiyim ama diger 2 gebeligime gore cabuk agirlastim gibi hissediyorum. Nefes almakta zorluk cekiyorum kimi zaman sanki 7 8 aylik gibiyim. Ama bin şükür bebegim iyi olsunda gerisi önemli değil. Ocean mummy dışında birsey kullanmıyorum.
rumeysa_ttkrky16 senemtolga benimde 3. Gebelwiğkm iyim çok şükür tansiyon oykum olmuştu 2. Gebeleigimin son haftaları onda alfamet kullandım şimdide ecopirin içiyorum d vitamini ve kan ilacı var onu içiyorum tansiyon en yüksek 14 oluyo bu aralar olmuyo Allaha şükür çok dikkat ediyorum dr 14 olursa alfamet al dedi bitsne bakalim
atesvesu rumeysa_ttkrky16 amin canım inşallah benim de üçüncü gebeliğim benim sağ taraf bacağımda varis problemim var ikinci gebelikte de kullandım bunda da kullanıyorum birde kilolu gebe kaldığım için yazdı doktor
senemtolga rumeysa_ttkrky16 Rabbim sifa versin. Saglikla kucağımıza alalim inşallah ❤ yavrularimizi tansiyon zor ya inşallah olmaz sizde guzelce geçer. Benim tansiyon 9/5 9/6 ustune ciktigini bilmem normal diyorlar ama korkmuyorda değilim. Ya demir ve d vitamini mecbur mu acaba ben ocean mummy kullaniyorum İçeriğinde hersey var ama emin olamıyorum. Diger gebeliklerimde kullanmadim ama kararsizim
dlara22 Benimde 19+4 bel ağrısı oluyor çok işlendiğimde arada bi çarpıntı hareketlerde zorlukta başladı d vitamini ve elenata2 kullanıyorum onun dışında hersey çok iyi çok şükür sağlıkla gelsinler
elifayaz112_ rumeysa_ttkrky16 25+4 haftalık hamileyim oğlum olucak inşallah ❤️ decavit corasprin demir ve kan ilacı bide iyot eksikliği için damla magnezyum kullanıyorum benim bazen karnımın sağ tarafında sanki içerden çekio yırtıyolar gibi oluyor öyle olunca canlanamıyorum aranızda böyle olan var mı neden oluyor acaba anı hareketten falan mı