basak19 Kizlar yaptıranlar açlık, 1 ve 2. Saat sonuçlarını yazabilir mi benim değerlerim düşük gibi ama gebelik şekerin var dedi doktor
ilaydaq basak19 100 mg yaptırdım ve iki kere istendi öncesi de 50 mg dı 50 mg içince 1 saat sonrası 171 çok dedi ikinci gittigimde bidaha yapalım dediler 100 mg oda içimden önce ilk kan 0. Dakıka sınır 95 / çıkan 87 (1. Saat 233/2 saat 229/3.saat 154 ve tabiki dâhiliye istendi diyaber hemşiresi yönlendirmesı diyetisyen sonuç dıyetle devam ıkı hafta sonra kontrol var diyetle düzeltmeye çalışıyoruz bakalim iğne istemediler önce diyet dediler inşallah da geçer Rabb’im hepimizin yardımcısı olsun Herkese de çok geçmiş olsun 😘😇
eed21 basak19 endokrin ile görüşün aslında sınırın altında ama mutlaka baktırın. Benimde açlık 91 çıktı doktor sınıra yakın dedi işte dahiliye ile görüşüp netleştirmek gerek ama olduğunu düşünmüyorum dedi. Bugun yine açlık baktık 81 çıktı. Ben de anlamadim sınırın altındayız inşaAllah yoktur. Benim tokluklar için iyi dedi. Sizde su fazlalığı kilo fazlalığı vs var mı bebekte ondan mı acaba dediler var diye. Yoksa sınırın altında yani. Bu arada 75 gramlık miydi şeker sizin de
basak19 eed21 75g içtim evet bebekte su azalması vardı ilk aylarda şuan normal fazla yada eksik değil 25. Haftam
Momyacademic Bende de açlık 84, 1. Saat 178, 2. Saat 102. Şimdilik yediklerime dikkat ediyorum günde 1 açlık/ tokluk ölçüyorum
miros3200 Momyacademic doktorr sizee ne dedi acabaa degerlerim sizinlee ayni amaa doktora gitmedim sonuclar icin
sari_papatyam eed21 50 grlık test diye düşündüm ama 75-100 grlıksa 180 doğru o zaman sınıra yakın diye öyle demiştir dediğiniz gibi
bersuu Kızlar yarın şeker yüklemesi yaptırcam 25+5 deyim dr um gelmeden 1 saat önce 1 yumurta 1 dilim ekmek ye dedi sonra 50 mg lık yaparız yüklemeyi dedi daha önce bu şekilde yapan var mı
basak19 bersuu hayır canım ben aç karna gittim direk kan verdim sonra şekerli su içtim 1 saat az bekledim tekrar kan verdim 1 saat daha ac bekledim kan verdim sonra yemek yedim
Mara1 bersuu beni de 8 saat aç şekilde geleceksin demişti özellikle sabah 8 de çağırdılar. Su bile içmek uygun değildi. Gece bir iki yudum su içmiştim onu söyledim sorun olmaz dediler. Direkt kan aldılar sonra 75 gr içeceği içtim not etti 1 saat arayla kan aldı. Yürüyüş vs yapılmasına da izin verilmedi. 3 saat oturup bekledim 🥲