havva_5 sevimlipandahii benim bat 15 di ama soğan kürü yapmıştım bu ay o yüzden olmadım regl bugüne kadar. Eğer geç yumurtlama olduysa benim de bu tarih aralıklarında regl görmem gerekiyor. Beklemedeyim ben de. Döngüsü düzenli biri olarak ilk kez bu kadar reglim gecikti
barbies sevimlipandahii bat 25 testim silik çizgi 🥹 geçen ay kimyasal yaşamıştım inşallah tekrar yaşamam 1 hafta beklemeyi düşünüyorum kan vermek için
sevimlipandahii oyku297 benim çok karın ağrım yok arada tutup bırakıyor Bende çok umutlu değilim açıkçası Ne kadardır çocuk istiyorsun .
hilalaselll4 Bat 27 kasım sadece biraz başım ağrıyor ve akıntım var pek ümitli değilim ben 2. çocuk çok zor çıktı ilki hemen olmustu
sevimlipandahii havva_5 senide postlarda çok görüyorum inşallah sende gebelik haberini en kısa sürede alırsın ♥️
sevimlipandahii barbies Oyy hadi inşallah Yaniii bat gününden 2 3 gün sonrası bence de mantıklı inşallah vardır amin 💕💕
sevimlipandahii lidya_15 en güvenilir dpo 12.ve 14 gün veya adet gecikmesi inşallah gecikme olur pozitif görürsün 🫂
sevimlipandahii anonimhesapp Ben en son geçen sene test aldım Artık gecikme bile olmuyor hatta adetimden 1 2 gün önceden adet olurum alıştık bacım inşallah bu ay şaşırtır bizi 🫂
anneyimben08 sevimlipandahii benimde bat 31 beklemedeyim Goguslerim hassas arada bir regl olucakmisim gibi his iluyo ama sag taraf kasik karin bel bisluk ara ara sanci agri gibi oluyor