SeydaHsn Arkadaşlar bugün kan verdim 798 çıktı. Biz şimdi tayin nedeniyle Ağrı/Doğubeyazıt tayız. Burada olanların önerebileceği kadın doğum doktoru var mı acaba Özel veya Devlet farketmez. Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın🌸
cylnboran04 SeydaHsn aaaa benım memleketım bende ağrı dogubeyazıtlıyım ben medizaya gıdıyordum tabi şuan ıatanbulda oturuyorum
Mama_ustasi SeydaHsn Merhaba hayırlı olsunn. Amin hepimiz için inşallah her daim iyi insanlarla karşılaştırsın. Ben Merkezdeyim. İlçede olmadığım için öneremeyeceğim ama Merkezde gelmek isterseniz Lena hastanesinde takipliyim. İnşallah bulmuşsunuzdur veya karar verebilmişsinizdir.
Asyao SeydaHsn merhaba özel mediza hastanesinde metin hoca var iyi bir doktor kendisi ben ona gidiyorum
SeydaHsn cylnboran04 oo hemde Boran aşiretindensin 😃 Bende Borandım ama biz Trabzonlu Boranlarız. Bende İstanbul’dan buraya geldim imkanlar malum burası istanbula göre baya sınırlı ve doktor hastane olarak burda hiçbi tecrübem yok. Medizada önerebilecğiniz doktor var mı acaba hala buradaysa tabi bi bakarım
cylnboran04 SeydaHsn evet Boran gurbulak köyü gelınıyım belki duymusundur en son oğlum şuan 7 yaşımda fatıh doktor vardı hala orda mı bilmiyorum ıgdır da kadın doğum var ımkanınsa gıbebılırsem tabi
SeydaHsn cylnboran04 evet genel olarak ığdır tercih ediliyo bende sanırım doğumu orda yapıcamda rutin takipler şimdilik burda olsn dedm. Teşekkürler 🌸
SeydaHsn Mama_ustasi meraba çok teşekkürler hala araştırma aşamasındayım malesef. Önerinizde seçeneklerim arasında bulunsun teşekkürler 🥰