Haticebb bende 28 haftalık ikizlere hamileyim çalışıyorum normalde rapor aldım ilk aylar riskli süreçleri atlatana kadar hastane dışında evden çıkmadım, şu anda çok şükür herşey yolunda ufak tefek problemler her zaman oluyor, evde yemek dışında iş yapmadım bu zamana kadar eşim hep destek oldu bulaşık makinesi vs boşaltmadım çamaşır dahi asmadım şimdide annem yanımda artık ağırlaştım ikiz olduğu için zorlanıyorum yemek bile yapmıyorum benim daha önce kayıplarım olduğu ve olumsuz tüp Bebek süreçlerim olduğu biz çok hassasiyet gösterdik