Merhaba arkadaşlar ben 6 haftalık hamileyim🥹 rabbim isteyen herkese en güzelinden nasip etsin. Yalnız bir şey soracam, bu hafta bebeğimizin kalp atışını duyacağız ama bizim ilçenin hastanesinde babanın içeri girmesini istemiyorlar ben bunu söylemek istiyorum çünkü esim de o ana şahit olsun sizde de öyle mi