twobabymomm Duygu_52 biz 45 günlükken götürmüştük çocuk sağlığına alıyorsunuz onlar ortapediye istem atıyor 1 aylıkken de göz doktoruna götürmüştük
twobabymomm Duygu_52 ben şehir Hastanesi’ne götürmüştüm orda çocuk göz hastalıkları vardı oraya almıştım