Busranur_mnts Nur_hayat canım önemli olan ilk değer değil düzenli artış olması 2 gün sonra yine kan ver ben 25ile öğrenmiştim
Miracle_1 Mervekaram22 hayırlı olsun size 🌸 10. Gün gecikmesiyle mi kan verdiniz öncesinde testle de öğrendiniz mi evde gebeliğinizi
deryagmstp Nur_hayat merhaba bende Dış gebelik geçirdim haziranda bu ay 4 gün önce 18 ile öğrendim regle 3 gün varken
Mervekaram22 Miracle_1 8. Gün bile çıkmadı ben artık dedim bende kist falan var doktora gideceğim gün dur bir daha yapim dedim yaptım çıktı
Miracle_1 Mervekaram22 ya umut oldunuz şuan benimde 2 -3 gün gecikme çıkmayınca tekrar test yapmamaya karar verdim geç döllenme mi olmuş yani yumurtlama zamanı olan ilişkide mi tutu çünkü baya gecikme olmuş sizin ayrıntılı sordum ama..
MinaM00 Instagram sayfasından mi bahsediyorsaniz sanmıyorum sadece sayfa ismi vereceksiniz niye yasak olsun ki
Cekonomiiisstt Nur_hayat 9 ile öğrendim günler geçmek bilmedi 18. Haftaya geldik bile 🐣 Önemli olan düzenli artış içini ferah tut sağlıkla gelsin 🌸