Bugün sağlık ocağına gittim kalp atışını dinlemek istiyorum dedim neyse geçtim yattım resmen 15 dakika karnımda gezdirdi duyulmadı mı dedim korktum sırtını bulamadım denk getiremedim dedi sonra başkasını çağırdı o baktı hızlı dedi bir yerde duydum mu hemen değişiyor dedi bi 5 dakika da o baktı normaldir ya dedi hareketlerini say takip et deyip gönderdiler
Moralim bozuldu korktum tabiki cihazın kötülüğünden mi böyle oldu anlamadım
Hareketleri hissediyorum çok şükür var başına gelen var mı bu şekilde