Moonlight42 4 yıllık evliyim bize de sebepsiz infertilite dendi. Aynı sizin gibi ben de ilaç kullanıyorum adı farklı sadece; Femara. 2 aralıkta gittim sağdaki çatlamış ama içe kanama görüyorum dedi. Soldakiler de bi önceki kontrole göre büyümüşler dedi hayret etti hatta. Ama bubay umudum yok sen regl ol, ilacı kullan, takibe gel dedi bana. Benim moralim bozuldu tabi, o gün akşam soğan kürüne başladım 10 gün yaptım. O süre içinde için temizlendi, bittikten sonra da yumurtlama akıntısı gibi şeffaf, uzayan akıntım oldu. 15 aralıkta regl olmam gerekiyordu ama bugüne kadar hala olmadım. Testler de negatif çıkıyo. Anlayamadım ben acaba benim de o küçük yumurtlarım büyümüş olabilir mi?