meloguv ben de kasım ayında kimyasal yaşadım. test bu ay pozitif. doktor beklemenize gerek yok dedi, günlük rutininize dönebilirsiniz ve ovulasyon dönemini tekrar değerlendirin adetiniz sonrasında