vrlmrv Kızlar kimyasal gebelik geçirdim kanamam başladı azaldı bugünlerde fakat bel ağrısı yaşıyorum sizde de böyle oldu mu ?
Cekonomiiisstt vrlmrv çok normal canım sıcak su torbası uygulayabilirsin ayaklarını da sıcak tut. Kısa sürede atlatırsın umarım 🙏
hurremintorunu vrlmrv bende kimyasal geçirdim 2 aralıkta benimde sadece bel ağrım vardı ama böyle aşırı aşırı çok değildi 1-2 gün sürdü geçti sonrasında
vrlmrv Cekonomiiisstt doktorum herhangi bir bilgi vermedi o yüzden soruyorum ısrarla kusura bakmayın 😔
Cekonomiiisstt vrlmrv normal canım vücudun bir gebeliği atmaya çalışıyor elbette bazı sinyaller veriyor ben 3 defa geçirdim 3 ü de birbirinden beterdi 🥹 Kanaman bittikten sonra yavaş yavaş rahmin ve vücudun toparlanıyor eski sağlığına kavuşuyorsun 🫂
vrlmrv Çok teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun inşallah çok daha iyi olduğumuz günlere kavuşuruz 🫂