dgngr momyyx erkek gibi, çünkü bana da aynı yorum yaptılar benimde 11+1 , 10+4 ken gitmiştik. Şekli çabuk belirince erkek oluyomuş diyen oldu erkek annesi. Doktor bana çıkıntı var gibi demişti. Benimki kesin değil.