annekiz6141 Kızlar slm 2 gündür karnim ağrıyor 12+1 normal mıdır bu durum 😒 valla kizimda hatırlamıyorum hiç 3 sene geçti yarın kontrolümüz var..
annekiz6141 papatyakokulugece bence de bunu düşünmemiştim şuanki evimde salonda balkon vardı içeri alınmış dış cephe yalitim yok galiba bina eski soğuk oluyor salonum
dgngr annekiz6141 benim göğüs altım ve bacaklarımın arası full ağrıyodu. Şimdi de ara ara ağrıyo. Sancıdan ağladığımı biliyorum. Bacaklarıma vuruyodu. Bebiş büyüdüğü için oluyomuş benim. Herkes normal dedi
annekiz6141 dgngr olabilir kuzum benim de goguslerım ağrıyor ama ara ara.. Bakalım yarın kontrolümüz var doktor ne dıcek