havva_5 halefsu yarın doktor kontrolünden sonra bununla ilgili bişi söylicem burda bakalım belki bu şikayetle gelen başka hastalar da vardır.
aframoms13 halefsu çok sinir bozucu hadi gecikti regl belirtim bile yok normalde reglden 5 gün önce baslardı vücut agrım😬😁
halefsu havva_5 ay evet ya farkındaysan forum da bir çok kişi bunu yazıyor geciktikleri için test yapıyolar hep negatif ☹️
havva_5 halefsu evet gördüm ben de benim de son iki testim negatif. Bu kadar çok kişinin olması bana havalardan mevsimden mi diye düşündürüyo benimki net soğan kürü de pek çok kişide olması garip cidden.
halefsu havva_5 benimde her ay gecikiyordu sonra düzeldi geri başladı bu ay daha perşembe günüde ne bitmedik havadanmış yaz gelir sıcaktan gecikir kış gelir soğuktan
st23 Benimde 4. Günüm bugün geçen ay 5. Gün olmuştum akıntım başlamış yarına olurum gibi de düzen falan kalmadı
halefsu st23 aynen canım anlamadım gitti Bende önceden belirti olurdu göğüs hassasiyeti kasık felan artık hiç biri olmuyor
aframoms13 halefsu 3 gün önce yapmıştım negatifti şimdi sipariş verdm 2 güne gelir hem biraz daha geçmiş olur geldiğinde yaparım 😄 yumurtlamaya dikkat etmedik ama geç olduysa denk gelmiş olabilir
st23 halefsu kasık ağrım var ama sürekli değil arada yokluyor bel ağrım var başka da bir şey yok bilmiyorum 10 güne kadar normal dedi doktor bekliyorum