seymoss9696 ben yaşamıştım maalesef bana boş gebelik dendi, 2 hafta sonra tekrar gittim yine boş kese dendi, doktor kirtaj desede ben beklemek istedim.. biraz zaman geçtikten sonra hala boş gebelik denince kürtaj olmak için detaylı ultrasona yönlendirdiler, o zamanda embriyo görünmüş…. doktorumun yanına gittiğimde o da detaylıda embriyo görünmüş biraz daha bekleyeleim bakalım’ dedi ama ben çok şaşırmıştım ve sevinmiştim o yüzden özele gittim hemen, gerçektende bebek varmış cihazı koyar koymaz gördük. ama belli bi süre atmış sonea duemuş kalbi dedi özeldeki doktor.. (nen boş kese dediği için devletteki doktor üzüntüden dopru süzgün yemek yiyemedim, hep ağlıyordum 2. de böyle oldu diye, folik asit içmedim evde zıpladım kendiliğinden düşsün kese madem boşsa diye heo zıpladım… çünkğ 1 kere daha kürtaj olmuştum kalp atışı atmadı diye 2. kez kürtaj olmamak için doğal yolla düşmesini denedim ama maalesef bebeğimin olduğunu çok sonradan öğrendim..) sizde bekleyşn ve gerekirse özele gidin biraz zaman geçince.. ama bu süreöte stres yapmayın beslenmenize sağlığınıza çok dikkat edin .. bende şuan 3. ye hamileyim inşallah sağ salim kucağımıza alırızz 🌸