Havin49_ Leyliiiimm yenidoğan bebeğin kakası sıvı olur ama aşırı bi kaka yapması varsa ve bez yetişmiyor derecesindeyse ishal olmuş olabilir ve bundan dolayı pişik olabilir veya bezinden dolayı da pişik olmuş olabilir benim oğlum azıcık hastalansın hemen kaka yoluyla atıyor ve hemen pişik oluyor malesef 17 aylık oldu doktor oda o şekilde vücudundan atmaya çalışıyor diyor ben audocrem bepantol bu ikisini kulanıyorum ve pişikken her bez değişiminde poposunu yıkıyorum ıslak mendil kulanmıyorum ve azıcık bile yapmış olsa bezini hemen değiştiriyorum
ayaniz Leyliiiimm Pişiklerde kullanılan kremlerde şöyle bi ayırt var ; Mustela , bepantol vs gibi kremler önleyici görevinde. Eğer pişik olduktan sonra kullancaksanız sudocrem öneririm çünkü o iyileştirici olarak kullanılıyor.
Gecegunesi Kantaron yağı kullandık iki bebeğimizde de , hemen geçiriyor çok şükür , sürekli sürün bence ama iyi bir yerden alırsanız daha iyi olur bizdekini halam yapmıştı kırmızı renk baya etkili idi