Birdbox Nsimsek canım ben de öyle ama ben ilaç kullanıyorum kortizon iğne tedavisi falan inanılmaz şişim hehdhhshsh
tahamommy Nsimsek adet olamadığımız için vucüt şişiyor ilk başlarda ve gaz oluyor genelde ne kadar yok desekte oluyor, bi kaç haftaya kadar iner asıl göbek çıkmaya başlar
jennefer Canım progestan hormonumuz yükseldigi için şişkinlik oluyor gaz oluyor ondan bende 10 haftalıgım ama 5 aylık gibi karnım özellikle aksamları dahada belirgin