Benim değerler
Açlık 91
Tokluk 1. Saat 156
- Saat 128 ya da 129 du
Doktorum tokluk iyi açlık sınıra yakın. Üç aylık şekere baktır diyabet polikliniği ile görüşüp netleştir ama sende olduğunu düşünmüyorum dedi. Bugün yine açlık baktım 81 çıktı. Size ne der bende bilmiyorum. Ama açlığınız biraz yüksek muhtemelen endokrin ile gorusmenizi isteyebilir