Lexias tatliheyacan yarın gidicem canım yarın tam 30+0 bizimki hep 2 hafta önden gidiyordu en son 26+2 de gittim 1150 gramdı yarın yazarım buraya. Erkek bebiş bizimki. Günümüz aynı demek ki sizle :)
tatliheyacan Bbgg 100gr çok etkilemez diye düşünüyorum çok yüksek olsa söylerdi galiba doktor ya bakalım 3hafta sonra tekrar çağırdı ne olacak
Bbgg Lexias ben de tam 30 haftalığım da doktor söylemedi kilosunu bize, ben de 1200 -1300 bile belki ancadır diye düşünüyordum 🫣😀
Lexias Bbgg yok kız büyüdüler :) ultrason bilgilerinde yok mu video felan çekiyorsan ordan bak Chtgpt hesaplat ben öyle yapıyorum
ylnydgd tatliheyacan 31+2 de 1636 gramdı 2 gün önce doktor tam olması gereken eğride dedi. Sizinki önde sanırım maşallah
hizlivecocuku tatliheyacan 29+1 im bugün gittim 1530 gram dedi 30 haftayla uyumlu görünüyor normal ama bence