Kızlar ben geçen hafta özele gitmiştim cuma günü çok minik bi kese görünmüştü dün 2 damla açık pembe lekelenmem oldu bu sabah da 2-3 damla kahverengi lekelenme oldu devlete kadın doğuma gittim doktor keseyi görmedi rahim kalınlaşman var ama dedi progestan diye ilaç verdi lekelenmeni durdurur bebeğin tutunmasına yardımcı olur dedi ben de cuma günü doktor keseyi görmüştü dedim fotoğrafını da gösterdim onun cihazı kalitelidir dedi henüz çok yeni bizim cihazda görünmedi dedi çok ağrın çok kanaman oldu mu düşük yaptın mı dedi hayır dedim tamam o zaman bu ilacı kullan dedi moralim bozuldu bugün de 5+4 haftalığız
Bu arada devletteki doktor da Vajinal ultrason yapmadı normal karnımdan baktı