seda4460 13+4 haftalık hamileyim doktor devit-3 verdi yağ olan ama kullanamıyorum suyla da denedim çokk kötüydü yemeklere damlattım midem çokbulanıyor kusasım geliyor zaten aşırı mide bulantım var napıcam ben ya yardım 😓😓 gittiğimde doktora sorucam kullanmasam olur mu diye siz nasıl kullanıyordunuz vallahi iğrenç ya
Aysenurkeser seda4460 gelişimi için kullanmanız gerekiyor ihmal etmeyin ekmeğe damlatarak yiyebilirsiniz ben ekmeğin içine damlatıyorum üstüne de domates vs koyup yiyorum
Aysenurkeser seda4460 eğer hiç kullanamazsanız doğal saf zeytinyağı kullanın içeriklerinin çoğu zeytinyağı diye biliyorum ama yinede doktorunuza sorun tabi
lotusflowers seda4460 hap olanı var benim doktorum kullanması daha kolay diye onu yazdı. Doktorunuza söyleyip hapla değiştirtin
aslhnkrts9 seda4460 salataya damlat yani bi kaşık salata koy üstüne damlat ye peşine ekmek inan hissetmezsin tadını
seda4460 aslhnkrts9 salata da yiyemiyorum ki çok kötü hissediyorum ama salata bile midemi bulandırıyor
Gencbirannis Ben hap olanı kullanıyorum eğer damla olmazsa hap deneyin zaten amacı yağ ile beraber sindirilmesi o yüzden sevdiğiniz bişeyler ayarlayın mesela ceviz seviyorsanız üstüne damlatıp yiyin onun üzerine meyve suyu vs için gibi
seda4460 Gencbirannis yorumlara yazılan hiçbir şeyi yiyemediğimi farkettim maalesef cevizde yiyemiyorum midemi çok bulandırıyor 🥹 hap şeklinde varsa onu isteyeceğim doktordan
senaninn seda4460 bir küçücük lokmacık ekmeğe damlatın yutun hemen 💓 şu an bulantılarınız olduğu için de huylanıyor olabilirsiniz çoook faydalı bebişe size
GulsunOgretmen ben dilimin altına sıkıyorum 3-5 pompa,bir süre hiç yutkunmuyorum,dil altında olduğu için tadını da almıyorum sonra bi anda hepsini yutuyorum genelde böyle yapıyorum kendimce bu yöntemi buldum tadını almamak için 🤭
nessrinnn GulsunOgretmen Dil altına ilaç vitamin gibi ürünleri yapmayın lütfen dil altındaki kılcal damarlardan ilaçlar çok daha hızlı nüfus eder bi sıkıntı oluşturabilir örnek olarak tansiyon hastası olanlara dil altı hapı verirler ki çabuk etki edip tansiyonu düşürsün diye dil altında kullanmayın
Gks_01 seda4460 ben hap olarak kullanıyorum haftada 1 doktorunuza bulantı yaptığını söyleyin belki hap versiyonunu verir