fatmaa51 9+5hamileyim ve 3 gündür sanki adet sancısı gibi ona benzer bir sancı girip çıkıyor 3tane kaybım var çok korkuyorum normal mi acaba böyle olması yardımcı olur musunuz😔
senemyetis fatmaa51 bende bugün 9 + 5 im 2 gündür bende de var normalde beklenen adet günlerimiz zaten bu günlerde oluyor ondan kaynaklı canım vücut hala adet olacağız sanıyor endişelenme
ferimah Bende de ağrı oldu o haftalarda. Mutlaka doktorunuzla danışın. Ben istirahat ederek geçirdim daha iyi oldu. 💝