Meral_63 2 buçuk aydır sadece anne sütü veriyorum emzirme polikliniğinde her şeyi yiyebilirsin dediler ben de herrr şeyi yedim gaz sorunumuz oldu ama şu anda bitti bile damlalar iyi geliyor valla bacım bence en iyisi yemek ne bulursan ye bol bol süt olsun inşallah