meltemgul merhabalar çok yakından tanıdığım birisi iki çocuğuna da bu yöntemi uyguladığını ve sonrasında bir problem olmadığını söyledi ama bence yapmamalısın o bebeğin midesi ne ki kaldırsın o asidi ,doktoruna göstermelisin onun önerdiği yol ile devam etmelisin