ikosunbebisi 36+0 da gebelik kolestazından ötürü doğum tarihim verildi ve çok şükür sorunsuz doğumum gerçekleşti. Şimdi iki minik adamımla evimizdeyiz 6 günlük olduk.💞 Rabbim bu güzel mucizeyi herkese nasip etsin inşallah 🙏
Havin49_ ikosunbebisi Rabbim hayırlı evlat etsin gözün aydın darısı başıma inşallah benim de ikiz erkek 28. Haftamdayım
Hndmomy ikosunbebisi Canım gözün aydıın çok merak etmiştim seni yazamayınca 🥰 Doğumun da güzel geçmiş darısı başımıza inşallah 🤍
Moz ikosunbebisi çoook tatlı maşallah ikiz üçüz süreçleri zor yıpratıcı süreçler oluyor genelde.Gözünüz aydın olsun
betperr Gözünüz aydın ben de ikiz hamileyim ve gebelik kolestazı. Var 31+2 deyim hayırla sağlıkla haftalarımın geçmesini bekliyorum. Önereceğiz şeyler varsa ihtiyacım var
ikosunbebisi betperr canım ben pazartesi öğrendim kolestaz olduğunu Salı doğuma alındım ilaç başlamaya gerek duyulmadı o yüzden
mertrugs ikosunbebisi maşallah maşallah hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲.. bende ikiz annesiyim darısı bize inşallah sağ salim kucağımıza alalım bizlerde. Kaç kilo doğdular acaba
mertrugs Maşallah sağlıkla büyütün inşallah 🤲🌺 bende ikiz annesi adayıyım rabbim nasip ederse 10 haftalık daha. Nasıl süreç doğumdan sonra emzirme nasıl oluyor onu dert ediyorum ikisi aynı anda ağlıyor mu😇 bir tane çocuğum var ondan farklı olucak ikiz 😊
ikosunbebisi mertrugs benimde 2,5 yaşında kızım var şimdi de ikizlerim oldu dert etme canım aynı anda emzirmek çok zor değilmiş hastanede yardımcı oluyor gösteriyorlar. İkisi aynı anda ağlıyor evet ama idare ediliyor şimdilik 🤭😍
mertrugs ikosunbebisi ayy maşallah tekrardan Allah bağışlasın 🤲 Güzel günlerini görün evlatlarınızın🤲🤲🧡