Deletedmom_878 Kızlar ben yumurtlama günümü bilmiyorum kimisi kullanma çok stres yaptırıyor diyor ama yumurtlama günümü de geçirdim mi diye de düşünüyorum sizce kullanmalı mı kullanmayalı mı?
42havvanur Deletedmom_878 ben hic kullanmadim gerekte duymadim rabbim nasip etti mi yumurtlamaya bile gerek kalmadan oluyor😁 meselaaa beenn sat 18 ekim bitis 21 ekim 22ekimde iliski oldu o tutmus yani
dil_n Deletedmom_878 ben bir kere kullandım gerçekten çok stres yapıyor insan, 3-4 saat öncesinde su içmeyi bırakmam lazım her gün aynı saatte yapman lazım ve bana sanki hiç koyulaşma olmadı gibi geliyordu hep silikti En sağlıksı adet bittikten sonraki gün ya üst üste ya da iki günde bir ilişki ve vücudunu dinle ovulasyon gününde kasıkta batma, akıntı ve hafif karın ağrısı varsa o günü değerlendirin derim ben oyrl yapıyorum
mystery94 Deletedmom_878 vallahi bence kullan canım ben kullanıyorum yani en azından biliyorsun hangi gün olduğunu 42havvanur aframoms13
senanurysr06 Ben kullandım ben de pcos olduğu için yumurtlamamı takip edemiyordum o yüzden çok iyi oldu. Bir süre testler ile takip ettim şuan hamileyim.
umransag Deletedmom_878 İnnovita marka aldım şu an gebelik testi niyetine kullandım ovülasyon testini iki pik çıktı güzel bir Marka yani
gamzeli04_ Deletedmom_878 ben 1 yıllık evliliğimden sonra gebelik düşündüğüm ay ovulasyon da aldım Trendyoldan. kullandığım ay hamile kaldım bence kullanın en azından günü bilip o günü değerlendiriyorsunuz.tabi düşünmeden önce de kadın doğum doktoruna gidip kanlarima ve yumurtalıklarima bakilmisti 😌
gamzeli04_ Deletedmom_878 her gün aynı saate yapmanız gerekiyo ve yapmadan 2 saat önce sıvı almamak gerekiyo
MinikMucizem____ Ben 4 5 ay kullandım, ama stres yapılıyor doğru, acaba oldu mu, olcak mı düşüncesi aklından çıkmıyor, adet bitiminden sonra 2 günde bir değerlendirirsiniz zaten mutlaka tutar
Deletedmom_878 MinikMucizem____ ya o şimdi de var şimdide acaba yumurtlamayı kaçırdım mı kaçırmadım mı diye düşünüyorum