raziye3101 Cuma günü leke geldi gittim doktora bebekte bi sıkıntı yok dedi şimdi yine kan damlası geldi 3-4 damla kadar yaşayan varmı endişelenmeli miyim
DevriminAnnesi raziye3101 11+6 yım dün gece benim de kanamam oldu ama regl gibi gittik bebiş sağlıklı kese sağlıklı rahim ağzı sağlıklı ama kanama hala devam ediyor prosgestan kullan yat dinlen dedi kanama böyle yoğun bi şekilde devam ederse yatış yapacağız dedi. Korkma bolca yat dinlen ilacını iç stres yapma canım geçmiş olsun 💜💜
eni67 İlk haftalar benimde oldu ama sonra kesildi daha sonra 18 haftalık falandı leke oldu korkma inşallah bir sorun yok ama ben hep kadın doğum acile gittim her kanama da tavsiyem doktora gitmen canım biz şuan 28 haftalık olduk