slazn03 bide bir hafta önde 38 haftalık görünüyor ultrasonda sanırım artık çıkmak istiyor. İlk gebelipimde hiç sancı çekmemiştim o yüzden bu sefer çok korkuyorum böyle olunca. Ayağa kalktım biraz sanki geçti uzandım tekrar girdi perşembeye kadar dayanıyım diye direnmek istiyorum ama😑